Merhaba, kızım bugün 4.ay kontrolündeydi ama sadece 300 gr almış :( sadece anne sütü alıyor acaba süt mü yetmiyor ama sütüm her sıktığımda çok çok geliyor. Doymuyor desem altını ıslatıyor, kakasını iki kere yapıyor günde. Mutlu, huzurlu. Ne ters gidiyor anlamış değilim. 🤦🏻♀️