Deletedmom_110 Kızlar 09 Ağustos ve ben hala adetim şaka gibi 21 temmuzdan 25 ine kadar leke geldi ondan beri kanamam var bu neyden kaynaklı olur ilk defa başıma geliyor siz yaşadınız mı? Cuma günü randevu aldım çok korkuyorum nasıl muaneee ediyorlar devletten aldım 🥱 namaz vs kılamıyorım baya kırmızı kanaamammm var günde 3 4 ped atıyorum korkuyorum da internetten okudum
Hulyaaa Deletedmom_110 sebibini bilmiyorum cnm ama namaz kilabilirsin on günden sonrası özür oluyor namazını aksatma her vakit abdestini tazeleyerek ve peşini değişerek kilabilirsin ☺️ benimde doğumdan sonra aynısı başıma geldi 6 ay boyunca lekelenmem geldi ara ara kesilip başlıyordu bu şekilde kıldım namzzlarmi . Geçmiş olsun ♥️
Cennetagaci Deletedmom_110 enfeksiyon olabilir,yara olabilir bu tarz durumlarda kanama olur. Doktorunuz daha sağlıklı bilgi verecektir. Gönlünüzü ferah tutun. Muhtemelen alttan ultrasonla bakacaktır doktor genelde öyle muayene ediyorlar. Bir de 10 gün den fazla süren adet durumlarında özür sayılır ve ibadetlerinizi yapabilirsiniz geçmiş olsun.
Zeytin-gozz1 Deletedmom_110 bende aynısını yaşadım.bikaç gün lekelenme daha sonra âdet kanaması. Normalde 5 gün olan âdet 15 güne çıkmıştı doktora gittim.cok çok yoğun enfeksiyonum varmış ondan kaynakliymis .çok geçmiş olsun
Asyaayaz1 Spiral falanmı taktırdınız genelde o zaman ara ara kanamalar yada kayma sonrası kanama oluyor yada lohusalık sonrası 5 6 ay bazılarında düzensizlik lekelenme vs olabiliyor.
Deletedmom_110 Hulyaaa çok tşk lekelenme gibi değil baya adetim yani bu şekilde ben rahatsız oluyorum
Asyaayaz1 Deletedmom_110 bilemedim ama muaneden korkmayın normal kamera ile alttan muane yaparak ultrasondan bakılır korkulacak bişey yok 🌸
Deletedmom_110 Cennetagaci enfeksiyon olsa kaşıntı vs olur akıntı hiçbişi yok öyle beni rahatsız edecek baya kanamam var bu sekıl namaz kılamammm ben çok rahatsız hissediyorum kendimi inş biter her ay sağlıklı şekilde olup ibadetime devam ederim
Deletedmom_110 Zeytin-gozz1 ay öyle mi belirtin yok muydu kasıntı vs kuzum bende sadece kanamam var kaşıntı akıntı yok nasıl muane ettti alttan mı
Zeytin-gozz1 Deletedmom_110 daha önce vardı o belirtiler ama kanamanın olduğu dönem hiç belirti yoktu. Bende senin gibi çok korkmuştum. Alttan muayene etmişti canim
-elizsmom Nedense bende aynı durumu yaşıyorum doktora bir türlü gidemedim Ne olduğuna dair hiç bir fikrim yok, regl olmadan bir kaç gün öncesi hep leke varla yok arası sonra regl oluyorum bitiyor sonra tekrar leke enfeksiyon diyorum ağrı sızı hiç bişi yok
Deletedmom_110 -elizsmom ilk defa başıma geldi kuzum ya anlam veremedim cıkdırıcammm cidden şaka maka 19 gün oldu kanla yaşıyorum
-elizsmom Deletedmom_110 canım sen 19 gün ben doğum yapalı neredeyse 3 ay ve hep böyleyim 😬 Aklım ermiyor doktoruma soruyorum regllken smear alınmıyor dedi bitmesini bekliyorum Doğumdan sonra sanırım böyle oluyor
Deletedmom_110 -elizsmom ay doğum yapalı 7 ay oldu kuzum ya of deliricemmm cidden inş son bulur biter Allahım