Eşim asgari üceerle çalışıyor. Borçlarımız var. Haliyle ödemeye çalışırken hem eve yetişemiyoruz hem ihtiyaçlarımız karşılanmıyor. Eşim evin yükünü tek başına sırtlamasın hem de çabucak borçlarınızı kapatalım diye işe girmek istiyorum. Geçen sene işkur typden okula işe gidiyordum. Oğlum daha 1 yaşında. Evin arkasında kreş var. 3,5 4 saatte bir emzirmeye gideceğim. Okul da sabahtan öğlen 2 ye kadar. Bu büyük bir avantaj benim ve oğlum için. Sizce ne yapmalıyım? Sıkıntı çekiyoruz. Evde o kadar çok eksik var ki alamıyoruz bile borçlardan dolayı. Siz olsaydınız napardınız? Tavsiyelerinize ihriyacım var.