Kızlar bugün kızım dayanamadı diye 6da uyku moduna geçti, işte mamasını uyurken içtiği için 6da başladım mama içirmeye 18:30 gibi bitirdi koydum 15 dk sonra uyandı ne kadar denedim uykuya döndürmeye imkanı yok dönmedi taa 22:30da uyudu yani. Normalde 18:30 19:00 gibi uykuya geçerdi işte 8e kadar mama içmesi bitmiş olurdu uyuyamazsa az miktar daha yapardım onuda içip uyurdu hemen yani bi 15 dklık şekerleme uykusu taaa 22:30da uyumaya mal oldu, 4 buçuk aylık uyanık kalma süresi en fazla 2 saat yok yok bir daha dayanamasa bile 6da uyutmayı düşünmüyorum eğer sizinde böyle oluyorsa deneyin 6da şekerlerme yapmasın yani