Senaykorkkkk geçer geçecek yani emin olun bende öyleydim, eşimle annem 1 aya toparlanacaksın diyordu inanmıyordum sürekli kızıyordum siz yalancısınız ben iyi olamıycam diye 😂 o acımla bide millet nasıl keyfi sezeryan oluyor salak mı bunlar diyordum 😂 sonra karnımda ki çok değişik histi böyle üst karnım alta yapışmış gibi içinde bişeyler batıyo gibi birde karnımın içinde bişey varmışta alt taraftan karnımı çekiyomuş gibi bi his, ama 1 aydan sonra baya düzeldi yani şuan arada bi kaşınıyo birde karnım guruldayınca çok ses çıkıyo bağırsaklarım felan böyle kalın kalın duruyo gibi geliyo tek rahatsız eden bunlar 😂