İlk çocuğum erkek 2.cocugun kız gayette kıyafetlerini evde pijama olarak giydirdim hatta unisex olup gezmelik giydirdiklerim de var.ne zaman bunlar erkek kıyafeti giymem derse o zamana kadar devam.kizima da giydirdiklerim sağlamsa annemin komşusu var ona götürüyorum kızıma da bir tek gezmelik kıyafet almış oluyorum ayına uygun o kadar.