Alina_aaa Damlayı doktor tavsiyesi ile mi aldınız yoksa sütünüzün az olduğu için kendi tercihinizle mi kullandınız?
Deletedmom_70 Alina_aaa doğumdan sonra taburcu olurken doktor önerisiyle aldım, daha sonra bittikçe kendim alıyordum.
Asyaveannesi04 Alina_aaa ben hep eczaneden alıyorum vitaminlerimi ama evdeeczanem de de orijinal ve daha uygun ordan da aldım bir kaç kez