Aria4 Açıktan okuyarak liseyi bitirmiştim 2-3 sene oluyor heralde diplomamı aldım şimdi üniversite açıktan üniversite bitirmek istiyorum sınavlar ne zaman ve ne yapmam gerekiyor
Havva97 Yks ye girmelisin daha sonra ağustos Eylül gibi aöf kayıt diye sistem açılıyor ordan puanına göre tercih yaparsın. Araştır biraz