Eda1525 Kızlar 5 aylık bebeğim var bugün aşırı huysuzdu kafasına baktım alev gibi ateş ölçerle koltuk altını ölçtüm 36 çıktı neden sadece kafası böyle enfeksiyon mu diş mi aacaba
Alpaslan_annesi Eda1525 takipte kalın bizde ust solunum yolu enfeksiyonu oldugunda basi surekli sicakti ama atesi de 38 i geciyordu surekli takip edin el ayak soguk ise ic ates olma ihtimali de var
Aynenkanka Eda1525 doktorumuz başı sıcaksa baş ağrısı yaşıyor olabilir demişti çözümü de su içirmekmiş, sıcak havalarda olabilir demişti.
Bibebek_ Eda1525 diş çıkıyor ise kafa ateşi oluyor alın kısmı dahil ateşi 38e varmıyor huzursuzluk diş eti şişliği oluyor zaten diş etinin rengi değişiyor diş çıkarken. İlla fark edersiniz bide susuz kalmış olabilir ortamı serin tutarak sorunu hafifletmek mümkün
Goktugkalptugce Canım kafasıyla birlikte elleri ve ayakları da sıcaksa ateşi olur diye biliyorum ateşi çıkınca bedeni de sıcak oluyo temassız varsa alından ölç o daha doğru sonuç veriyor
Eda1525 Alpaslan_annesi yok 36 çıkıyor hep 36.3 fln elleri arada soğuyor ayakları da ama geçiyor burun akıntısı öksürük fln da yok anlamadım gitti
Mercosey Eda1525 genel bir huzursuzluğu yoksa ve terleyecek kadar kalın giydirmediyseniz dişten olabilir.
Alpaslan_annesi Eda1525 siz takip edin ben temassizda aldim ne yalan soyliyim koltuk alti olanlar sanki daha dogru sonuc veriyor gibi geldi bana genelde koltuk alti kullaniyorum tabi iyi bir markanin alirsaniz orasini bilmiyorum ama
Eda1525 Alpaslan_annesi sordum encazeneye bende alıcaktım koltuk altı daha iyi sonuç veriyor dedi ya da kulak içi alnından olan yanıltabiliyor dedi gerçekten doğru hastaneye giderken 38.6 dı gittik hemen ölçtürmedim sıra fln bekledim nerdeyse 1 saat kendi ateş öçlerimle ölçtüm 38.5 di doktor ölçtü alnından 37.5 geldi ama çocuk sıcacıktı her yeri bir daha gıdıktan ölçtü 38.3 çıktı bende vazgeçtim almaktan
Eda1525 Mercosey huzursuz maalesef hiç durmuyor dünden beri zıbınla duruyor zaten ama dün gece ateş indi vücuda koltuk altı da sıcaktı ama yine de enfeksiyon çıkmadı diş ten olabilir dedi doktor
Alpaslan_annesi Mercosey evet tabiki bende oyle yaptim ama dedigim gibi koltuk alti olanlar bana gore daha dogru geliyor, sanirim kulak ici olanlarda iyimis onu denemedim ama
Eda1525 Aynenkanka su da içiriyorum aslında güzel de içiyor şimdi doktordan geldik enfeksiyon fln hiç bişey yok kulakları boğazı temiz dişten olabilir dedi
Eda1525 Bibebek_ dün gece 38.7 oldu ateşi düşürdüm sabahta doktora gittik yeni geldik enfeksiyon yok kulakları boğazı temiz büyük ihtimal diş dedi ama diş etlerinde beyazlaşma yok ağzının içi birde çok sıcak
Umut35 Canım benimki de öyle 6 aylık kafası sıcak gövdesi normal diş etleri şiştiği için öyle oluyor çok şükür patlattı oğlum çıkardı dişi
Eda1525 Umut35 inşallah bizimde öyle olur ya çok huzursuz sürekli ağlıyor doktora götürdüm sabah herşey normal çıktı enfeksiyon da yok diş tir büyük ihtimal dedi takip et dedi ama hiç beyazlık yok diş etlerinde
Alpaslan_annesi Eda1525 bende aldim ama kullanmiyorum oglumun elinde oyuncak oldu 🤦🏼♀️ Gercekten koltuk alti en dogrusu coxuklar beklemeyi sevmiyor ama daha saglikli sonuc icin mecbur
Eda1525 Alpaslan_annesi yaaa öyle gerçekten bizimki bunu da almaya çalışıyor onu alsam o da oyuncak olurdu bizde sanırım ☺️