Canım her yıkamanda tablet ve parlatıcı dök yanındaki kapsül gibi yere (ben iki yıkamada bir döküyorum içindeki bitmiyor onu anlarsın zaten ) bide aydan aya makinenin içinde yuvarlak kısım var orayı açıp tuzu azalıp azalmadığını kontrol ediyorum azaldıysa kapağına gelecek kadar dolduruyorum ve hafta da bir bazen iki hafta da bir içinde pervane ve filtre kısmı var onu çıkarıp bulaşık deterjanı süngerle yıkıyorum bu kadar