YeniAnnee22_04 3 buçuk aylık oğlum sadece anne sütü içsin istiyorum ama çok pahalı giden yada bilgi alan varmı
MelisasMom YeniAnnee22_04 ben sütümün çoğalması için sağım yapıyorum her emzirme sonrası 10dk birini 10dk birini her gün emziren anne vitamini içiyorum. Lactamil içiyorum şu sıra çok arttı sütüm normalde sabahları sert olurdu şimdi gün içindede süt dolup sertleşiyor
twogirlmom YeniAnnee22_04 devlet hastanelerinde var mesela ben esenler kadın doğum hastanesindeki emzirme danışmanına gittim bir kere bebeğim büyüdüğü için bir defaya mahsus bilgi verdi ama uzun sureli danışanları da vardı
gamgun YeniAnnee22_04 facebook emzirme akademsne yazn. Bir de temas dernegine..ucretsz yardmci oluyor iki yer de
YeniAnnee22_04 MelisasMom Evet sadece anne sütü vermek istiyorum onun içinde sütümun çoğalması gerekiyor
Tazeannef Danışmanın da sana diyeceği gece sağım yap her emzirmeden sonra sağım yap öyle artiryor süt