Kizlar selam
Benim oglum 20 aylık. Gece uykuları çok kötü. Yatağımızı ayırdık rahat eder diye gene aynı. Saat başı uyanıyo elimle oynuyo emzik istiyo sonra geri yatiyo sonra gene tekrar. Hiç güzel derin bir uykusu yok. Bazı geceler çok nadir guzel uyuyor. Yedikleriyle mi alakalı diye duusnuyorum uyumadan 1 saat önce yogurt ekmek yiyip yatiyor. Ev yogurdu yiyor. Kolik ve alerjik bebekti hep zordu ama artik keyfi yerinde. Uyanikken hicbir seyi yok. Beni mi ariyo yaninda diyorum yanimda uyurkende uyaniyor ama yaninda oldugum icin elimle oynayıp geri yatiyor.
Artik çok yoruldum bu durumdan. Gece uykusunu rahat alamadigi icin oglen uykusuna kadar cok mizmiz oluyor. Ve hic boyle uykusunu almis keyifle uyandigini bilmem. Çığlıkla beni yanina cagiriyo hep.
Tavsiyeleriniz nelerdir?