Aleynatek  Kızlar selam oğlumun parmağı böyle oldu bugün gördüm nasıl geçer acaba bir bilgisi olan var mı çok acıyor hiç kullanamıyor parmağını.
delirmeceler Aleynatek kesinlikle doktora gidin bebek olduğu için en sağlıklısı doktora görünmek oğlumda yaşadım ama bu denli değil batık olmuştu bize herhangi bir işleme gerek görülmemişti inşallah hızlıca kurtulursunuz
Aysun92 Aleynatek resimi göremedim ama benim oğlumun iki parmağı da dolama oldu yeni yeni azaldı sizin ki de öyle bir şeyse alkol de tutuyoruz ilk sonra beyaz sabunun köpüğünde daha sonra da fucidin krem yazdı doktorumuz onu sürüyoruz tabi siz de bir doktora gidin
Smha Canım hemen gül lokumu al onu sakız gibi gevset parmağına sar sabaha hiç bsy kalmaz dolama olmuş parmağı lokum emiyo çok iyi geliyo hemen yap
tombikdonerkankasiiskender Eczaneden antibiyotikli krem alabilirsiniz benim de olur böyle bazen ben oradaki iltihabı patlatıyorum içindeki akımca ağrısıda kalmıyo kremde sürüyorum geçiyo ama çocuk için nasıl olur bilemedim