Bebeğim 7 aylık.
Çiş sayısı azaldı ve 1 haftadır pembe kırmızımsi leke akıyor bezine bunun sıvı yetersizliginden olduğunu biliyorum. Geçen hastaneye gittiğimiz de aşırı gaz çıktı ultrason çekildiğinde biz bu sorunu 3 aylıkken de yaşamıştık emmesi tamam emiyor ama az emiyor emerken bir anda oturma moduna geçiyor sanki karnı ağrıyor gibi hissediyorum çünkü kivranir gibi hareketler yapıp oturuyor sonra tekrar emmek için geliyor uyutuyorum yarım saat bir saat sonra ağlayarak uyanıyor ben bunun gaz olduğunu düşünsem de çevremdeki insanlar bunun huy ve uykuyu sevmediğini ve uykusu olmadığını söylüyor ya 7 aylık bir bebeğin uykuya ihtiyacı var 9 dan sonra uyanınca bırak geri uyutma bence uykusu yok ondan uyanıyor diyorlar 7 aydır bu çocuğa siz mi bakiyorsunuz o zaman neden kucağıma alınca direk gözlerini kapatıyor yada uyanıkken neden uyku belirtileri yapıyor diyesim geliyor. Doktor gaz için masaj diyor başka bir şey de demedi. Vallahi billahi ben artık ne yapacağımı şaşırdım oda yoruluyor bende yazık karşımda ağrı çektiğini biliyorum ama ne yapmam lazım bilmiyorum sabaha kadar aşırı derece bezini dolduran çocuğum 6 da bez değiştirsem bile sabaha kadar azicik bir çiş yapmış buluyorum