Belisss ay çok güldüm 😂 benim oğlumda öyle ses çıkarıyor esnerken çok komik oluyo arkadaşlarım hep ne çirkin esniyor diyorlar 😂tek fark benimki esneme bittiğinde ağlamıyor genelde gülüyor. 1 aylıkken kendi pırt sesine korkuyordu 😂 şimdi ona da alıştı