Ebrubal 4 aylık oldu kızım sağlık ocağında bu damlayı verdiler araştırdığımda herkes bebeğinin huyu kötü olduğunu sölüyor ilacı vermekte kararsız kaldım ??🤔
Eymeninannesiyim Ebrubal benim oğlumda 4 aylık sağlık ocağı vizede vermişti aynısını bende çocuk doktorumuz var düzenli takip ediyor ona gittik genel kontrole sordum verme 6.ayda kan değerlerine bakarız ona göre başlarız dedi bende başlamadım kullanmıyorum canım
Ela41 Bızede verdıler kızım 4 gun kaka yapamadı kabız yaptı kullanmıyorum daha bıtkısel bı damla almayı dusunuyorum eczacımızdan