Çook memnunum 9. Aydan beridir oğlumla hep onu kullanıyoruz. Kapının önğnde duruyor, markete yürüyüşe vs hep onu kullanıyorum. Bebek arabası hiç kullanmıyoruz. Çok alıştı zaten o da bebek arabasına binince ağlıyor. Globberı çok seviyor. Tek kötü özelliği katlanmıyor oluşu. Üst tutma çubuk kısmını söküp arabanın arka koltuğuna ya da ön koltuğa koyabilirsiniz.