Dnddd Bebeğim 9 aylık olacak alt iki dişi çıkıyor. Koltuk altı avuç içleri çok sıcak normale göre ama ateş ölçerde normal çıkıyor, acaba ilk oralardan mi başlıyor ateş belirti vermeye uyuyamıyor da huysuz
busravebebegi Dnddd Bizimde avuç içleri çok sıcaktı 2*3 güne bi anda patladı dişi diş çok ateş yapmaz zaten 38i geçmez
Aras210922 Dnddd diş ateş yapar canım 39-40 lara kadar çıkar üç gün rahat sürer ateşi diş patlayınca ateş geçer . Dişten dişe de değişir bir diş çıkarken ateş yapmıyorsa yanındaki çıkarken yapabilir . Tabi başka bir hastalık yoksa enfeksiyon tarzında. Hiç bir doktor dişin yüksek ateş yaptığını kabul etmezler ama yapar. 😊
Srpapatya Dnddd benim kızım 10 aylıkken çıkardı dolarını iki hafta önceden iştahsızlık başladı asla ağzına ek gıda koymadı anne sütü aldı sadece baş ayak ve allerde aşırı derecede sıcaklık vardı huysuzluk uykudan çok uyanma gibi belirtiler yaşadık iki dişi birden çıktı hala huysuzlugi devam ediyo galiba daha çıkacak
Dlk55blt-rdvn nazlii1_ bizimkisi 2 aylıkken başlamıştı salya akıtmaya 10 aylık oldu hala dişi çıkacak
Aras210922 Dnddd evet calpol verdim yine de düşüremedim fitil koydum ılık bezle sildim ılık duş aldırdım sık sık. 39 un üzerine çıktığında acile gitmiştim artık
busravebebegi Dnddd Dnddd Hiçbirşey yapmadım sadece geceleri uyumadan önce ağlıyordu huzurauzlanıyordu tetagil toz sürdüm daha rahat uyudu gün içindede kollarını bacaklarını yüzünü yıkadım hep çeşmede. 10 gün oldu çıkalı dişi hala daha huzursuz akşamları tetagil sürüyorum hep
Dnddd Srpapatya Bizimde aynı sürekli ağlayarak uyanıyor gece gündüz de huysuz zor bi süreç maalesef ek gidayi da az yemeye başladı