1 hafta olucak nerdeyse tuvalet eğitimine baslayalı uyurken bağlıyordum ama 2 gündür uyurken de bağlamıyorum . Kesinlikle çişim geldi demiyor ama ne zaman tuvalete oturtsam çişini yapıyor kakasınıda yapıyor . Çiş geldi mi diyorum yok diyor ne zmaan kendi söylemeye başlar ya da ben fırsat vermeden hep çişe oturtuyorum ondan mı oluyor ? 1 ay sonra kreş baslıcak çiş geldi demezse orda da altına kaçırırsa tekrar bezlemek istemiyorum