Kızlar dün kuyumcuda 10 dakikaya yakın vakit geçirmek zorunda kaldım tahminimce bebeğimi ve beni klima çarptı ben çok önemli değilimde bebeğimde hapşırma ve öksürük var bugün doktora götürdüm sadece buhar verdi ses tellerinde öksürük henüz ciğerlerde bi sıkıntı yok boğazıda kızarık değil dedi bende 3 saatte bir buhar vericem uykusunda öksürürse eğer ilaçlı buhara başlarız dedi şuana kadar bi kere öksürdü ama aşırı korkuyorum ilk çocuğum ve tek bakıyorum ailem uzakta çünkü yardımcım yok ekstra şöyle yap öksürük kesilir yada azalır dediğiniz bir öneri var mı ne biliyim ayaklara viks sürmek yada baş ucuna soğan koyun demek gibi ciğerlerine inerse mahfolurum ne kadarcık canı var🥹