ArsAyz N12345678 Ne kadar olmuş ? Geçen dönem 3 derse 700 küsür vermiştik diye hatırlıyorum. Şimdi kurtulduk çok şükür 😂
qwerty2 N12345678 geçen sene dönem başı 1200 ödemiştim. 2023-2024 ilerleyen günlerde ilan edilecektir diyor sayfasında. İnşallah çok artmaz ya
merveae56 N12345678 merhaba eşimde bu yıl Ankara auzof kazandı kayıt yaptık fakat kayıtta hiç ücret vermedik yani öyle bir bilgi falan da yoktu, ders seçimi başlayacak o zman ücret çıkıyor öyle mi ilk kayıtta para var diye biliyordum ben arıyorum acmiyorlarda
qwerty2 N12345678 nerde gördünüz acaba baya inceledim her yeri ama göremedim. Çok artmış ya. Materyal ücreti ne sanki yazık valla.
N12345678 qwerty2 https://auzef.istanbul.edu.tr/tr/content/donem-baslangici/materyal-ucretleri Yeni açıklandı canım
N12345678 merveae56 google aksis yazıp girmeniz gerekiyor . Oradan öğrenci bilgi sistemine girip harç bilgileri bölümü var oradan bakmanız lazim . Harç yatirmadan kayıt yaptirmaniz mümkün değil. Önce para yatıyor sonra ders seçimleri en sonda ders notlari aktif olur sistemde .