Bademsekerininannesi 12-1 yatıyorum sabah 7:30 kalkıyorum. Bünyem alıştı , bir de kalkmak zorundayım. Oğluma kahvaltı hazırlayıp yedirmem , giydirmem gerek. Babası ile kreşe yollayıp benim de ise gitmem gerekiyor. Evdeyken de boyleydim , kurulu saat gibi 😅