OzEnAr kızlar bebeğim 2 aylık silikon uçla emziriyorum gayet güzel emiyor sıkıntım yok ama duydum ki kilo alımı olmazmış o yüzden bırakayım istiyorum nasıl bırakabiliriz sizce bu ucu yada kilo alımında sorun olur mu
PrensesRavza OzEnAr Eğer sütünüz yeterliyse kilo alımında sorun olacağını sanmam ilk başlarda bende kullanıyordum ama mama takviyeli sütüm hiç yoktu sadece onla emdi süt üretimini azaltır diye duymuştum ben ne kadar doğrudur bilmiyorum arada bi çıkartıp deneyin benim kızım 6 ayından sonra meme delisi oldu mesela belli olmuyor
Duruzklk OzEnAr uykulu halinde ucsuz verin biraz süt sıkın ağzına tutar nasil bir zihniyet varsa bana verme aç kalsın emer dediler ama verdim iki aylıkken uykusunun arasında verdim bide çok acıkmasını beklemedim gündüz bi ucu taktım bi takmadan emzirdim bıraktı iki aylıkken ama sadece dört ay emdi kızım beni
Ylmzkbra06 OzEnAr 7ay boyunca silikon ucla emzirdim. Kilo alımını azaltma gibi durumu da olmuyor benim oğlum.gayet de kilo ağlıyodu. Ara ara hep denedim, 7. Ay da birdenbire aldı göğsümü vazgecme😊
Nihan1412 OzEnAr Benim de bebeğim 46 günlük.35 haftalık doğduğu için emme refleksi çok iyi değildi.Silikon uçla emmeye başladı ancak yine de çok verimli çekmiyor.Bazı zamanlarda emzik gibi kullanıp boş çekiyor.Tam doymadığı için de mama takviyesi yapıyorum.İnşallah en kısa zamanda düzene gireriz😕🙏
OzEnAr PrensesRavza arada deniyorum canım ama almıyor sanırım rahata alıştı zor geliyor tutmak ucum da çok yok aslında ondan tutmakta zorlanıyor birazda ucunu keserek bir yöntem okumuştum burda ama hatırlamıyorum
PrensesRavza OzEnAr evet alışıyolar zamanla tutar siz canınızı sıkmayın öyle de böyle de alıyo sütünüzü biraz daha güçlenince mutlaka kendisi tutmak isteyecektir siz denemekten vazgeçmeyin 🥰
AnneOlmakCokGuzel Canım merhaba benim oğlum 78 günlük, 70 gün silikon uçla emzirdim çünkü göğüs uçlarım hiç yoktu, silikonla 2 dk emzirdim göğüs ucu çıkınca kendi göğsümü verdim ve 8 gündür direk göğüsümü alıyor, sabırlı ol sakın vazgeçme 😊
OzEnAr AnneOlmakCokGuzel çok akıllılar canım hemen anlıyor tutmuyor tembel sanırım benimki :)) maşallah inşallah benimkide tutar zorlu bir süreç gerçekten
OzEnAr Ylmzkbra06 bende ara arar deniyim canım bakalım inşallah tutar hijyeni zor onu geçtim kilo alımında etkili olur dedikerinde üzüldüm ondan hemen bırakmak istedim tutmayınca da sanki bebeğin suçu ne kızıyorum sinirleniyorum sebepsiz :( inşallah tutacak inanıyorum
Silaakr OzEnAr ben 2 memeyede kullandım uç hic yoktu benim sol göğsümün ucunu cikartti silikonu cikarttim hemen tuttu sağ mememi silikonla vermek istedim ucu yok diye onu asla almadi silikonla normaldede tutmuyor ucu yok diye sağıp veriyorum ama sutum kesildi malesef sag göğsümde