Merhaba kızlar. Biz Hatay depremini yaşadık depremden bi kaç gün önce hataya atamamız çıkmıştı satılık ev bakıyorduk kenarda birikim vardı. Deprem olunca hepsini ve üzerine 300bin çekerek prefabrik yaptırdık ama şuan ödeme durumumuz çok sıkıntılaştı. Depremde evimizi kaybetmedik ama kiralayacak da ev bulamadık. Babamın da evleri depremde gitti. Ev yaptırdık diye kredi veya hibe alabilir miyiz acaba bilgisi olan var mı ?