seher-27 Benim oluyordu, tüm kan değerlerim de normaldi. Bunun için doktora gittiğim de beni gördüğü gibi çok kötü görünüyorsun demişti renk falan yoktu suratımda resmen, büyük ihtimalle kansızlıktan demişti. Fakat sonuçlar çıktı şok oldu tüm değerlerin çok güzel fazla yoruluyorsundur o zaman ondan oluyordur demişti. Sonrasında kendiliğinden geçti