Kızlar merhaba. Oğlum 1 yaşında bugün kan tahlili yaptırdık. E nabızdan sonuçlara baktım AST değeri en yüksek 40 olması gerekirken bebeğimin 60 çıkmış. İnternetten baktım karaciğer sorunları çıkıyor karşıma. Bu durumu yaşayan var mı? Veya sağlıkçı arkadaşlar bu değer normalin çok mu üstünde?
Sonuçları doktorumuza yarın göstereceğiz ama merak etmeden duramadım.