Pervane21 Merhaba kızlar benim bebem yeni 12 ayina girdi ve yeni yeni çığlık atıyor. İstediyi olmayınca hemen çığlık atıyor. Esgiden çok sakindi. Böyle durum yaşayan varmı?
alintugce34 Pervane21 11.5 aylık ayyyy bırsey görsün ıhıhıh verme alma ağlıyor kucağımda kendını geri atıyor bazen haaaaaaa diye ağlıyor 😆😆
alintugce34 Pervane21 her ayın zorlukları var malesef diyorum ağlama bağırma sıcakta canıda ıstıyor 😅