Bebeğim 15 aylık, gece mama yapmıştım içmemişti bende yatağının içerisinde unutmuşum, sabah bir baktım ki onu içiyor uyku sersemi elinden fırladım aldım ama maalesef zaten bitirmişti. Şuan cok korkuyorum yapabileceğim bişey var mı başına gelen var mı en az 10 saat geçmiştir