Kizlar saçımda ombre var ve havuzdan iyice kötü sarı oldu kurtulmak istiyorum omuzdan aşağıda sarılar var. Tam omuz boyu kestirsem kurtuluyorum çoğundan. Kuaför de tam boyamaya 1000 tl dedi. Dökülme biraz kisaltinca azalır mi? Hem de param cebimde kalmış olur diyorum. İlk boyam tecrübem de yok malesef.