Anlattıklarına göre korkmana gerek yok, gözde kayma, mide bulantısı, aşırı uyku isteği yoksa hiç bir sorun yoktur. Çocuk normal oynamasına devam edıyor sıkıntı yok. 1 saat uyutma sadece bi gözlemle o kadar. Dr a da götürsen bu belirtiler yoksa bişiy yapmazlar. İçin rahat olsun. Seni çok iyi anlıyorum benim oğlan her hafta bunu yaşatır bana