Kızlar her gece uyku saati kaos ..asla uyumak istemiyor süre hep uzuyor bu gece örnek vereyim babasıyla birlikte 3müz buz kırma oynadık,sohbet ettik vs saat 21.00 oldu sinyalleri almaya başladı babamla uyuyacağım falan demeye başladık neyse babası masal anlat dedim bir masal o bir masal ben anlattım anne gitme yanımda uyu dedi tamam uyuyacağız dedim bu saate kadar yatakta döndü..
Sonuç:benim sinir harbim ve yataktan kalkmamla sonuçlanıyor
Yani ben hep o yaşlarda annemle uyurdum bazen çok üzülüyorum ama üzüldükçe kıyamadıkca olan bana oluyor sanki..özlüyor tüm gün kreşte hadi Yanyana uyuyalım dedikçe uyumuyor tüm saçmalıkları yapıyor..kalkınca da ağlıyor ..yani vicdanım ve gerçekler arasında kala kala tükendim bu saat oldu ben daha ayağımı yeni uzattım..
Aramızdaki bağ zedeleniyor mu sizce bu şekilde :( yatmak istiyor ve ben reddeden bir anneyim sanki :( kendimi böyle hissediyorum çocuk bir uyumak istiyor onu bile başaramıyorum diye kendimi yiyorum ama yanına yatsamda uyumuyor..dönüp durması inanılmaz sinirlendiriyor beni
Gece muhakkak kalkıp yanımıza geliyor ya da sabaha karşı 4 yaş olduk hala değişmeyen tek şey uykuyu sevmememiz ..
Kreşinde katkısı var sağolsun 4 yaş oldu hala uyutuyorlar yaz okulunda diye ses etmiyorum ama güz döneminde de uyuturlarsa çok pis haşlayacağım..çocuk gündüz uyuduğu için gece de uyumak istemiyor :(
Sizlerin nasıl uykuya geçişiniz ?