Çıldırmak istiyorum arkadaşlar ben nerde hata yaptım yapıyorum kötü bi anne miyim oturup ağlıyorum bazen hele birkaç gündür o kadar zorluyor ki beni oğlum. Her şeye bir sinir krizi bağırma ağlayarak istediklerini yaptırma yetemez dayanamaz hale geldim hiç yapmayacağım şeyleri yapmaya başladım