Birkullanici Liyabebekk normal, büyük kızım 10 aylık emekledi, kiçik kızım 7,5 aylık emekledi. Her bebek farklı oluyor
Hadianne Normal canım sıkıntı etme belki hiç emeklemez direk yürür benim oğlum 11 aylık olduğu gün emekledi 🤷
Hadianne Liyabebekk emeklemese benimki emeklemezdi sanırım emeklme pozisyonuna getirirnce ayaklarından iteleyince ağlardı ben zorladikca inat etti sanırım çocuğu ne zaman serbest bıraktım o zaman emekledi 😂
Fgday Siz yada eşiniz emeklemis mi? Her çocuk emeklemez direkt olarak yürüyecektir benim bebeğimde emeklemiyir yürüme çabasında 11 aylik bende emeklemememisim doktorla konustugumda her bebek emeklicek diye bir kaide yok demişti canınızı sıkmayın ☺️
Liyabebekk Fgday hiç bilmiyorum canım sormamız lazım ☺️ yüzüstü yatmaktan nefret ediyor bebeğim yatırınca ayaklarını çırpıyor sadece okadar olunca takıldım bende
Minigimherseyim 8 bucuk aylık emekledi belki zamanı vardır acele etmeyin onlar gelişimini kendi ilerletiyor hiç uğrasmaya bile gerek kalmıyor. 8 aylıkken emekleme pozisyonuna gelip sallanıyordu. Bir anda seri emekledi hiç belli olmuyor.