Arkadaşlar selam. Oğlum sabah 8 de uyanıyor. Öğlen 13:00-15:00 arasında bazen 1,5 bazen 2 saat uyuyor. Günboyu asla oturmuyor ve akşam da parkta 1 saat oynuyor yolda da yürüyor, yani yoruluyor da gayet. Ama gece uykusuna inanılmaz direniyor. Dün saat 21:00 de yatırmak istedim çok direndi. Bugün 21:30 da uyutmaya çalışıyorum yine de direniyor. Şu an saat 22:07 ve hala uyanık. Anlamadım gündüz çok mu uyuyor? Ya da az mı yoruluyor? Neden uyumuyor? Sizin bu aylarda saat kaçta oluyordu uykular?