Başladım bir kere gittim buz lazere ama genital bölgeyi yaptırmadım çok yandı acıdı,krem aldım uyuşsun diye oda pek etki etmedi yani, şu ana kadar jilet yaptım diye bu kadar kökleri kalın sanırım,napmaliyim tecrübeli birileri varsa çok sevinirim gitmeden önce hamam otu yapsam olur mu tıraş yerine , lütfen fikir verin açılmaması için