Merhaba arkadaşlar,
Benim kızım şuan 1 yaşında 4 aylıkken fark ettik bir bacağı diğerinden daha tombuldu. Rutin Çocuk muayenesine gittik önce fikir olsun diye doktorumuz bize bu hastalıktan bahsetti ve çocuk Hematoloji görsün sizi dedi ve o günden bugüne 3 ayda bir rutin kontrollerimiz yapılıyor. Bu hastalıkta bir kaç sendrom oluyor ve Allah korusun kanser olma riski yüksek o yüzdende kontroller 7 yaşına kadar devam edecek. Kişi de bir bölge diğerinden daha hızlı büyüyor. Kol bacak hatta yüzün bile diğer tarafı daha büyük olabiliyor. Çok şükür biz de sadece sol bacak ve sol kol daha tombul. Sizde de var mı aynı durum tecrübe ettiğiniz şeyleri paylaşırsanız çok sevinirim. Mesela biz hala ayakkabı alamadık çünkü bir ayak diğerinden daha tombul henüz nasıl bir yol izleriz bilmiyorum.