Vldn0212 ben kocaelide yaşıyorum biz doğum zamanı doktorumla eşimle falan konuşurken hep asm derdik anadolu sağlığa o yüzden öyle anladım aile sağlığı merkezi hiç aklıma gelmedi yanlış anlaşılma oldu kusura bakmayın postu gereksiz meşgul ettim umarım sorunuza yanıt veren birileri çıkar