Bebeğim tam 4 aylık. 2 aylık olduğundan beri inanılmaz uyku problemi yaşıyoruz. Doktorumuz çok gazlı olduğunu söyledi biogai ve nurse harveys kullanıyoruz. Önceleri ayakta sallardım uyurdu sonraları bunu da kabul etmemeye başladı çarşafla salladık eşim çalıştığı için evde tekken çarşafla sallamak çok zordu ağlata ağlata da olsa 20 gündür bıraktık çarşafı şuan kucakta gezerek uyuyor. Herkes zamanla azalacağını kolaylaşacağını söylüyor ama daha da zorlaşıyor bebeğim gündüz uykularına geçerken aşırı zorlanıyor çok ağlıyor çok üzülüyorum bu kadar ağlamasına. Üstelik 1 buçuk ay sonra işe başlamam gerek. Neler yapabilirim ne zaman geçer uyku eğitimi olmalı mı nasıl uyutmalıyım kafamda deli sorular şaşırdım kaldım 😔