Kızlar selam. 2 buçuk yaşında oğlum var. Tuvalet eğitiminde 5. Gündeyiz. Artık çok fazla kaçırmıyor. Çok uzun süre tutmaya çalışıyor ve götürmek istediğimde gelmek istemiyor tutmaya devam ediyor çok sıkıştığında anne çiş ya da anne kaka diye söylüyor. Gündüz eğitimi tamam mı? Gece 2 saatte bir uyanıp tuvalete kaldırıyodum ama yine de çişini yapıyordu yatağa. Gece eğitimini nasıl tamamlayabilirim?