gbadilli2 canım doğum sonrası kanama bittikten sonra tekrar lekelenme falan oldu. Ebem ya reglidir dedi ya içteki dikişine zarar verdin ya da enfeksiyon dedi. Hala devam eden sarı akıntım var bıktım gerçekten. Regli olduğunu sanmıyorum. Doktora gitmeyede fırsat bulamadım. Acaba normal mi bu sarı akıntının devam etmesi🤔