minikcicegim Hanımlar kızım 3.5 yaşında oyun oynarken sürekli yönlendirmek istiyor.Mesela diyaloglu oyun oynuyoruz .ben bakkalcı olayım sende dondurma al merhaba bakkal amca de diyor. Niye böyle acaba aşılması zor bi durum mu ne yapmak gerekiyor
Mervew minikcicegim lider ruhlu karakteri bence o yönetmek istiyor oyunu çok sıkıntıli bir durum değil zamanla karşısındaki kişinin de fikirleri olduğunu anlayacak. Anaokulu güzel çözüm olur. Oyunun birden çok kişi tarafından sürdürüldüğünü kesfedecektir.
minikcicegim Mervew Teşekkür ederim cevabınız için oğlak burcu o yüzden mi acaba.Sürekli öyle deyince bende kızım ben senin söylediklerini söylemek istemiyorum sen bana ne olmamı istediğini söyle ben öyle oynayayım dedim güzel bi oyun oynadık sonra gitti teyzesine sne öyle yap böyle yap dedi