Zeydinannesi1_ Selam kızlar bebeğim 5 aylık. Emerken sürekli hareket ediyor, kasılıyor. Eli kolu bacağı hiç durmuyor. Çokta hızlı emiyor. En sonunda tıkanıyor gibi oluyor. Ikınarak bırakıyor. Ikındığı içinde kıpkırmızı oluyor. Bu normal mi? Neden oluyor sizce?
powerpopboy Zeydinannesi1_ merhaba benim bebeğim de öyleydi ama ıkınıp kasılıp ağlıyordu ve krizine giriyordu. Çoklu besin alerjisi teşhisi kondu 2.5 aylıkken . Bana benzer durumunyaşayığ post açan her anneye yorum yazarım benim yaşadıklarımı yaşamayıp önlem alsınlar diye. Emmeyi çok seven bir bebeğim vardı sürekli emmek isterdi ama her emme sonrası kasılıp krizine girerdi. Doktora gittiğimizde bu emme şeklini kendi tarif etti. Dedi ki’ emdikten sonra yay gibi geriliyor mu ağlıyor mu kasılıyor mu ve hepsi vardı emzirmek benim için kabustan başka bişey değil. Şu an bebeğim 11 aylık
powerpopboy Zeydinannesi1_ besin alerjisi varmış barsak tepkili o yüzden anne sütünü alırken dahi alerji kaynaklı karnında spazm olmuş
Zeydinannesi1_ koalamlaben son günlerde her emmesinde öyle. Geceleri daha sakin emiyor ama gündüzleri rahat emmiyor. Bu yüzden az emmeye başladı. Yorulduğu için erken bırakıyır
Zeydinannesi1_ powerpopboy anladım. Geçmiş olsun. Ben de hemen doktora göstereyim. Bilgiler için teşekkür ederim