Sevilayatlas kızım 1 yaş 11 günlük, 11. Ayında yapılan kan testlerinde b12 eksikliği cıktı fakat maşallah iştahi iyi hem beni iyi emiyo hem de ek gıda da sorun yapmıyor. Herkes genelde iştahsızlık demiş şaşırdım acaba başka ne gibi etkileri oluyır b12 düşüklüğünün. Halen yürümüyo acaba ondan mıdır🤷🏻♀️ maşallah düz duvara bile tırmanıyor heryeri tutunarak geziyor ama tek basına dengede duramıyor. İstemiyor mu yoksa beceremiyor mu tam çözemedim. Ayrıca dişleri henüz cıkmadı. Bu ay sorcsm doktora eksikliğinin sonuçlarını.