Beraninannesii bonjour_maman Yarım kilosu olmasın o kız burda 100 lira Allah’tan çoğu sebzemiz köyden geliyor birtek meyve alıyoruz
Duyulurum bonjour_maman barbunya pazarın en ucuzuydu, 5 lira… 60 çok çok, ve barbunya için erken zamandayız gibi geldi bana. Bir de bu yıl galiba bazı ürünler az oldu biber ve vişne için duymuştum bunu
azra1616 bonjour_maman bnde gördüm geçen hafta 60 TL di almadim çokta severek yemiyoruz onun yerine tavuk alırım daha iyi
Pol34 bonjour_maman şaka yapıyorum geçen ben de patatesin fiyatına şok oldum yazdım diye azar yemiştim de ondan dedim öyle 😅
Tatlican bonjour_maman Buradan bir arkadas ta antalyada fiyatlar bizmle alakasi yoktu birkere soylemisti.orada yetisiyor cogu sebze oyuzdende yerinde ucuz oluyor ama bize gelene kadar halci ekliyor o ekliyor oluyor 60 .