CEmir21012 Sağlık ocağından beni aradılar bugün dokuz aylık aşısı var diye çocuğun salgın olduğu için aşı yapılacakmış bilgisi olan var mı
CEmir21012 Irmakmelegim 2 çocuğumda yapılmadı bende tedirgin oldum bi salgın varmış ondan teşekkürler
Irmakmelegim CEmir21012 kızım 2 yaşında şuan benim 9 aylıkken de 1 yaşında da kızamık 2 doz toplam oldu korkmayın yani