efaenda34 Kızlar yaklaşıktır haftadır geçiş yaptım destek hattını aradım danışmanlarla konuştum biraz çekiniyordum bu markadan sonra hazır sütlerini denedim be sevdi kutu aldım ama son zamanlarda biberonda tortu kaldığını gece içirdiğim mamanın sabah 6 gibi peynirleştipini ve kutunun içindeki tozun tortulaştıpını farkettim biberonun resmini çekmiştim zaten hemen destek hattını aradım durumu belirttim bugün hatta hastaneye gitmeseydim hemen kurye gönderecekleri yeni ürün ile beraber benim kutumu incelemek üzere alacaklar vermeyi kestim tabi bu arada çokda güzel ilgilendiler biberonun içindeki halinide Whatsapp san ulaştırdım ellerine psikoloğu dahi var danışma hattında sizde bu tarz durumlarda karşılaştığınızda mutlaka arayın derim 👍🏻
Selenay efaenda34 evet kesinlikle diğer mamaları bilmem ama apyamil bu konuda çok ilgili pronutro içeriği değiştiğinde kızımda cok gaz ve huzursuluk yapmıştı şikayet var. Com a yazdım hemen aradılar ilgilendiler napmam gerektiğini nasıl alıştırmam gerektiğini falan anlattılar yani çokta işe yaradı verdikleri bilgiler çok memnun kaldım hala her ürününü kullanırım yani 🙂
selmapinar efaenda34 ben aklıma takılan konularda arıyorum zaten emzirme uzmanı ve psikologları var evet aptamilin çokda yardımcı oluyorlar.
Annisss efaenda34 sabaha kalınca kötüleşmesi normal değil mi ben kolay kolay biberon da. Mama bırakmıyorum kokar biberon a koku siner kötü olur diye
nurcanco evet her konuda çok güzel ilgileniyorlar çevremde danışabileceğim tecrübeli insanlar da pek olmadığı için aptamildeki uzmanların çok desteğini gördüm. mama olarak da çok memnunum
efaenda34 nurcanco kesinlikle hipp kullandım mesela gaz yaptı zaten gazımız vardı katlandı evolvia aldım ancak sağlık bakanlığı onaylı değilmiş ve gümrükte takılıyormuş zaten zor buluyordum Aptamil bana çok kötülediler aradım açık açık konuştum içim rahatladı ve Aptamil geçtim gerçekten harika
duruaksoy bende aptamilin danışma hatlarını arıyorum, bende çok memnunum, emzirme sorunlarım vardı, Deniz hemşire çok yardımcı oldu.
efaenda34 duruaksoy bugün Kurye gelecekti ama biz kızımı acile götürdük kötüydü mamadan değil tabi yanlış anlaşılmasın ama buna rağmen ilgilenip değiştirmeyi kabul ettiler yarına kaldı artık
efaenda34 aysenur06 uzmanların olması ayrı bir güzel zaten birazda bu beni Aptamil kullanmaya yönelti açıkcası ve tad olarakta anne sütüne yakın diğer mamalar gibi kötü kokmuyor ve acımsı tat bırakmıyor ağızda
Eymentugsem Gece icirdiginiz mamanin sabaha peynir gibi olmasi normal 1 saat icinde tuketilmesi lazim mama kutusununda 3 hafta suresi var 3 haftayi gecmediyse urun hatalidir
Farahzeynep 2 haftalıktan beri aptamil kullanıyoruz, şu an kızım 7.5 aylık, aptamilin kaşık mamalarına da bayılıyor , çok memnunum. Hiç kabız falan yapmadı.
efaenda34 Selenay antialerjik mama da bize verildi vanilya şurubu önerdiler kızım kesinlikle içmiyor normal Aptamil veriyorum doktor da onayladı ama hangi marka ve nereden alacağım işte bunu bilmiyorum eğer tam anlamıyla düzelirse rapor çıkartacağız
Guldas Gerçekten çok ilgilliler. Bende ne zaman arasam gereken bilgiyi alıyorum. Birde aptamilin ilkadımlarım diye sitesi var. Oda çok iyi tarifler falan harika. Çok yaralanıyorum ben tavsiye ederim.
2prematureannesi Ben toptancidan uyguna alıyorum Aptamil mamayı zaten kullanıyordum eğer Aptamil bulamazsam Bebelac kullanıyorum ikisinden de memnunum şahsen
efaenda34 Annisss peynir bozupu görüntüsünü aldı yoksa evet bozuluyor daha öncede kaldı o şekilde ama ilk defa böyle oldu
duruaksoy aptamilin danışma hattı çok güzel bende hem emzirme uzmanlarından hemde psikologlarından destek aldım