Merhabalar. Oğlum 13 aylık. Ben yanında olduğum sürece neredeyse 15 dakikada 1 emmek istyr. Ve bazen gercekten yıpratıcı oluyor. Doktoru bile azalt mutlaka dedi. 2 yasina kadar emzirmek icin biktirmamasi gerekir dedi. O anda Baska sey ile oyala dedi de mümkün degil oyalanmiyor. Gece de sirf emmek icin uyuyor. Halimi gorseniz ne kadar yersem yiyeyim kilo alamıyorum cok zayıfım. Emmeyi sonlandirmak istemiyorum ama bu kadari da iyi degil. Bazen 1-2 saatligine dışarı çıksam koşarak geliyorum meme krizi tutmus ağlamış diye. Var mi onerisi olan