Kızlar oğlum 9.5 aylık 7.5 aylıkken bay bay alkış gel gel yapıyordu şimdi hiç birini yapmıyor sadece müzik çaldığında ellerini döndürerek oynuyor oyuncaklarını top nerde falan diye sorduğumda o yöne dönerek bakıyor ama başka bir şey yok normal mi sizce bu durum sizinkiler ne zaman bu tarz alkış vs şeyler yapmıştı