isimsizanne1 Arkadaşlar 20 lik diş çekimi ve idrar torbası ameliyatı olan var mı ağrıları sızıları nasıl ikisinide farklı günlerde olucam merak ediyorum
elmaliturtam isimsizanne1 20lik diş çekimini hiç hissetmemiştim sadece bir kaç saniyelik baskı hissi oda birinin vücudunuza bir baskı uygulaması gibi.
tevs_7 isimsizanne1 yirmilik dış çektirdiği gün sıkıntı olmuyor ama yaklaşık 3 hafta ağrısını çekersin bı hafta önce çektirdim hala ağzımı acamiyorum yüzüm sis falan
twinkle_twinkle isimsizanne1 20 lik diş çekimi yaptırdım ağrısı biraz oluyor çekimden sonra uyuşukluk geçince o zmn biraz daha oluyor ağrısı ve sürekli kanama oluyordu. Diğerini bikmiyirum geçmiş olsun.