ikiaslanannesi Baklavanida 7 aylık için ek gidayi çok vermiyor musunuz ☺️ sağlık ocağında 9. Ay kontrolunde hemşire günde 3- 4 defa mama ver demişti bana
Baklavanida ikiaslanannesi evet doğru hâlâ mama vermem gerekiyor ama kızım mama içmiyor bıraktı 30cc yine içmiyor yaptığım mamadan mecburen ek gıdaya tamamen geçiş yaptım
ikiaslanannesi witcher kaç aya kadar mama kullanmak gerekiyor. Eşim 1 yaşını geçince artık almayalım diyo 🙄
2kizbiroglan ikiaslanannesi bir yaşında cnm gündüz çok nadir mama verriim .gece sık uyandığı için .iki defa mamaya kalkıyor..150 CC icer
Yusufff-41 ikiaslanannesi bir hafta ancak gidiyordu şuan bir yaşında ek gidayida arttirdim ama şuan altınci günde yenisini açıyorum en fazla 180 CC veriyorum dört defa veriyordum dişlerimiz yeni geliyor yemek istemiyor ek gıda aç kalmasin diye mama veriyorum
ikiaslanannesi Yusufff-41 dişlerimiz yeni geliyor yemek istemiyor ek gıda aç kalmasin diye mama veriyorum Aynı aynı bennnde oyle valla 😕😕
witcher ikiaslanannesi 2 yaşına kadar öneriyor doktorlar ki bence de verilmesi lazım çünkü mamadan aldıgı vitamini proteini ek gıdadan alamıyor yemiyorlar çünkü.
Shra ikiaslanannesi 1.5 yaşından önce mamayı bıraktırmayınız benimde kızım mama içiyordu doktor ek gıda istediği kadar alabilir ama mamayı 1.5 yaşından önce kesme demişti anne sütü de alamadığı için sadece ek gıda olmaz 1 yaş erken diyordu
Berfin_yldz ikiaslanannesi 800 Gr Mama 2 Hafta Gidiyor Canım Bize Ben arada Kaşık Maması da Veriyorum O Şekilde 2 Hafta 5 Gün Falan Gidiyo
ikiaslanannesi selinsayin yaaa çok çabuk bitiyormus 🥺 trendyoldan alıyorum ben. 800 gramlık daha mantıklı